دختران محمد(ص)

دختران محمد(ص)

سلام به همه ی دخترای گل سرزمینمون
اینجا نه من نگاه می کنم تو چه تیپ را می پسندی
نه تو نگاه می کنی من چه تیپ را می پسندم

اینجا هرکس هرچی از هنر زن بودن بلده به بقیه میگه و روش حرف می زنیم که خوبه یا نه و چرا؟

اینجا سعی میشه حضور خدا نادیده گرفته نشه حرفای خداپسندو ما تایپ می کنیم و شما بخون:)

با هرچی مخالف بودی راحت نظرتو بگو که خوشحال میشیم...


پیامبر(ص) میفرمایند:
"هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بفرستد ( یعنی صلوات را بنویسد ) تا نام من در آن کتاب هست ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش می کنند."

بایگانی
آخرین مطالب

شمشیرها را غلاف کنید!

شاید وقتی اولین صفحه ی وبلاگ باز شه بگی:

اَه بازم ازین دختر چادریا یه وب زدن نصیحت کنن و بگن ما بهشتی هستیم و تو جهنمیشکلک های یاهو

نه بابا خدا را چه دیدی؟ نمیشه از ظاهر به باطن رسید

اما باید...

حالا فعلا بایدها و نبایدها را ولش کنشکلک های یاهو

فقط زود ازینجا نرو چون منم یه روز از حجاب که جزئی از وجودم بود فراری بودم!:)

بیا شمشیرها را غلاف کنیم و آروم با هم حرف بزنیم

یه قراری با جدیدالورودها داریم که تو ادامه نوشتیم؛ بخونی خوشحال میشم؛ بخون و لطفا اوکی بدهشکلک های یاهو



چندسال قبل من حس خاصی به حجاب و پوشیدگی نداشتم؛ یعنی معمولی بودم نه آرایشی نه تیپ خیلی خاصی؛ نسبت به جمع کردن موهام بی تفاوت بودم

واقعا بعضی وقتا بعضی نگاه ها و حرفا آزاردهنده بود؛ گاهی میخواستم بعضیا را بخاطر متلکاشون درسته قورت بدم انقد اعصاب خورد کن بودن

تا اینکه مامان گلم یه پیشنهاد بهم داد و گفت:

امروز شنبه است؛ بیا شنبه و یک شنبه محجبه شو؛ دوشنبه سه شنبه تیپ قبلت؛ چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه باز محجبه شو

هر کدومش آرومترت کرد اونو انتخاب کن

در واقع مامانم منو به اصل خودم ارجاع دادشکلک های یاهو

حالا هرکس مخالف حجابه یا بی تفاوت بهش و پایه که یه هفته به اصل خودش رجوع کنه کامنت بذاره:)


  • یک لیلا ...

نظرات  (۲)

  • نجمه خانم
  • چه مامان روشنفکری


    ما رو که از اول مجبور کردن به حجاب 


    اگرم از متلک می گفتیم که حتما مامانمون بهمون یه انگ میزد 


    الانم بعد 30 سال حق نداریم جوری که خودمون می خوایم باشیم!!

    نه که فکر کنین دلم بدحجابی می خوادا....


    ولی استقلال داشتن و شعورت رو دیدن ه چیز دیگ است..


    خلاصه که ما چادر داریم...این کامنت دردو دل بود
    پاسخ:
    خوبه که چادر داری عزیزم:-*
    زیباترین حجاب و امن ترین مکان دنیا زیر چادره... اینو چشیدم من واقعا
    دوست ندارم یه روزم به روزی برگردم که روسریم وسط سرم بود:( یه روز زیاده حتی یه ساعت
  • نجمه خانم
  • نه قبول ندارم امن ترین جا است 

    چون اینو من هم چشیدم!
    پاسخ:
    امن ترین مکان دنیا تو خیابون زیر چادره واقعا
    البته جسارت به شما نمی کنم اما دو حالت داره یا حیای همه چیز را در نظر نگیریم و رعایت نکنیم زیر چادر امن نیست
    یا گذرمون به یه بیمار بیافته!!(خدا نصیب نکنه؛ فکر کنم واسه اکثرمون گذرمون افتاده)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">